مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 ایجاد شهرک سلامت در منطقه خاوران تبریز
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2

 

001

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، با مشارکت و سرمایه

بخش خصوصی قرار است شهرک سلامت در منطقه

خاوران تبریز احداث شود.

 

برادران مردانی آذر از خیرین نام‌ آشنای تبریز می باشند که تاکنون و با سرمایه شخصی خود ده ها مدرسه در نقاط مختلف این کلان شهر و دیگر مناطق کشور ایران ساخته‌اند و این بار تصمیم به احداث و ساخت بیمارستانی مدرن و مجهز به منظور ایجاد شهرک سلامت در منطقه خاوران تبریز گرفته‌اند.

علیرضا نوین شهردار تبریز در این ارتباط گفت: با توجه به لزوم توسعه سریع زیرساخت‌های شهری در منطقه خاوران و نیز نیاز این منطقه به تأمین و احداث کاربری‌ها و امکانات عمومی و بهداشتی درمانی، شهرداری تبریز، برنامه‌ریزی جامعی برای تسریع روند توسعه خاوران انجام داده که در این راستا و پس از آغاز مراحل اجرایی ساخت واحدها و مجتمع‌های مسکونی و خدماتی، زمینه برای آغاز مراحل اجرایی و احداث یک مجموعه بهداشتی، درمانی و پزشکی تحت عنوان شهرک سلامت و بیمارستان مدرن و مجهز در این منطقه آغاز گردید که خوشبختانه با اعلام آمادگی برادران خیر مردانی‌ آذر برای احداث این مجموعه، اجرای سریع آن نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با اعلام این که مراحل احداث این شهرک و بیمارستان، با مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تبریز تسریع شده است از برنامه‌ریزی شهرداری برای کلنگ‌زنی این بیمارستان همزمان با هفته دولت امسال خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 637
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1